May 7

Մայրենիի ստուգատես․ առաջադրանք 1

Առաջադրանք 1

  • Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ հղումը։
    Արիանա Պետրոսյանի բլոգ
  • Ո՞ր թվականից ես սպասարկում բլոգդ։ Ներկայացրո՛ւ բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութը՝ հղումը դնելով ներկայացված վերնագրի վրա։
    Իմ բլոգը սպասարկել է 2022թ․ սեպեմբեր 11
    Իմ առաջին հրապարակումը իմ ընկեր
  • Գրի՛ր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի։
  • Русский язык 4 классe
  • English 4-1
  • Ամփոփում
  • Անհատական պլան
  • Դասացուցակ
  • Ընթերցանություն
  • Թեստ
  • Իմ ուսումնական աշունը
  • Հայրենագիտություն
  • Մայրենի
  • Մայրենիի ստուգատես
  • Ուսումնական ձմեռ
  • Ռոդարի
  • Տեխնոլոգիա
  • անգիր
  • անգլերեն
  • առաչադրանքեր
  • բանգիտական փորձեր
  • բնագիտություն
  • ելք ստուգատեսես
  • ես և
  • ես և շրջակա
  • երկրորդ ուսումնական շրջան
  • իմ ընկերոջ բլոգի դիտարկում
  • Lողափ
  • խնդիրներ
  • կինո ֆոտո
  • հոռինուկ
  • հորինուկ
  • ճամփորդության
  • ճամփորդություն
  • մաթեմատիկա
  • մայիս ամիս
  • նաղագիծնամակ
  • ուսումնական աշուն
  • ռւսերեն
  • սովորող-սովորեցնել
  • ֆլեշմոբ
  • paint
  • power point
  • Youtube
  • Բլոգումդ առկա բաժիններից ո՞րն ես ամենաքիչն սպասարկում, ինչո՞ւ:
  • սովորող-սովորեցնել
  • ֆլեշմոբ
  • paint
  • power point
  • Youtube
    Որովհետև ես հա
  • Ո՞ր բաժինն ես ամենից հաճախ սպասարկում։ Կցի՛ր հղումը։
    Մայրենի
  • Ո՞ւմ բլոգից (բլոգներից) ես առավել հաճախ օգտվում։ Նշի՛ր պատճառը։
    Ես օգտվում եմ բոլոր ուսուցչուհիների բլոգներից։
  • Ո՞ւմ բլոգն ես հավանում (եթե այդպիսին կա), նշի՛ր պատճառը:
    Ես հավանում եմ Էրիկա Մարգարյանի և Անի Աղաջանյանի, որովհետև բլոգը կոկիկ է և դասերը կատարում են շատ լավ։
  • Ներկայացրո՛ւ ծնողներիցդ մեկի վերաբերմունքը բլոգիդ և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: Այս աշխատանքը կարող ես ներկայացնել ռադիոհարցազրույցի կամ տեսանյութի տեսքով։


Posted May 7, 2024 by Արիանա Պետրոսյան in category Մայրենիի ստուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*